Työnhallinnan toimipistekohtaiset ratkaisut

Toimiva työnhallintajärjestelmä ratkaisee monia yrityksien reskontra- ja raportointiongelmia. Helpota työvuorosuunnittelua, automatisoi palkanlisien laskenta ja yksinkertaista henkilöstön lomien ja poissaolojen koordinointia. Työnhallintaratkaisut ovat räätälöitävissä jokaisen yrityksen tarpeita varten.

Toimipisteille personoitu työnhallintajärjestelmä kattaa seuraavat pääominaisuudet:

Toimipaikkakohtainen työvuorosuunnittelu

Luo, suunnittele ja muokkaa työvuorolistat vaivatta Maxtechin järjestelmässä jokaiselle toimipisteelle ja työntekijälle.

Työajan seuranta ja automatisoitu palkka-aineiston laskenta

Luovu vanhoista tuntilapuista ja siirry kokonaan sähköiseen formaattiin. Sähköinen työajanseuranta hoituu helposti järjestelmässä tehtävällä leimauksella, nettiselaimessa tai mobiilisovelluksella. Järjestelmään integroitu automaattinen TES-tulkinta laskee myös palkanlisät, joiden data voidaan siirtää suoraan useimpiin palkanlaskentajärjestelmiin.

Lomien ja poissaolojen sähköinen koordinointi

Henkilökunta voi ilmoittaa lomatoiveet ja sairauspoissaolot sähköisesti työnseurantajärjestelmässä. Järjestelmä laskee myös lomiin, poissaoloihin ja työaikapankkeihin liittyvät saldot.

 

Nykyaikainen ja asiakkaan tarpeisiin mitoitettu työnhallintajärjestelmä parantaa tuottavuutta ja kommunikaatiota sekä vähentää virheitä. Lue lisää Maxtechin työnhallinnan toimipistekohtaisista ratkaisuista.